dinsdag 4 december 2012

Pestvogels in Langdorp.

 Waxwings in Langdorp (B)

Deze week werden er Pestvogels gesignaleerd in Langdorp, ik had 's morgens wat tijd en na het bewonderen van de winter zonsopkomst hoorde ik de schrille roep van deze wonderlijke wintergasten en kon ik deze beelden schieten.

This week Waxwings were seen in Langdorp(B), I had some time in the morning and after admiring the winter sunrise, I heard the glaring calls of these wonderful winter guests and was able to take these pictures.





2 opmerkingen:

  1. Ze zien er zo exotisch uit en komen uit het noorden inderdaad wonderlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Guy! (ook het landschap), vorig weekend kon ik ook 'kicken' toen ik Pestvogel ontdekte op mijn werkterrein. Als ik het goed voor heb zitten 'jouw' vogels op Hondsroos?

    BeantwoordenVerwijderen